2009. február 19., csütörtök

Rólam és a főzési szokásaimról


  1. - szeretek főzni, már nagyon régóta, de sok mindennel most találkozok először és élvezem a randikat

  2. - nem vagyok trendi szakács, bár szeretem az új ízeket, de valahogy a zsigereimben vannak a régi ízek, amiktől nem tudok és talán nem is akarok szabadulni

  3. - nem vagyok szakács, folyamatosan tanulok, és még nagyon az elején járok

  4. - használok vegetát, tudom, hogy nem kéne, de mégis, bár az alapporokat mellőzöm, de néha viszont jólesik egy kis mű íz :))))

  5. - rengeteg fokhagymát használok, imádom a zöldfűszereket, bár még nem sikrült a lakótelepi lakásomban túl sokáig élniük, de még dolgozom rajta

  6. - tejtermékek (főleg tejföl és bármilyen sajt) minden mennyiségben előnyt élveznek

  7. - szeretema husikat (főleg a csirkét, de bármi jöhet, kivéve ami aranyos volt életében), de a zöldségekkel is jóbaráti viszonyban vagyok, viszont a gyümölcsök nem bírnak belopózni a szívembe

  8. - eléggé hagyományos a konyhám, szeretem az egyszerű, gyors, és nem túl drága kajákat

  9. - a halak sem sűrűn fordulnak meg az étlapomon, amit nagyon bánok, mert tudom, hogy nagyon kéne, csak hát ha egyszer hal íze van...:))))

  10. - tengeri herkentyűk kizárva, de ha egyszer eszek valamit, ami ízlik...talán

  11. - egyébként nem zárkózom el semmi elől, mindent meg szoktam kóstolni

  12. - szeretem a régi szakácskönyvekből (nagymama) előkerült recepteket

  13. - rengeteg fűszerem van, bár mindig megkérdezik, hogy mindet használom e, hát igen, de nem egyszerre :))))

  14. - jöhetnek a csípős, fűszeres kaják
  15. - a mártogatók, piritósra kenhető csodák hmmm...
  16. - és főleg szeretem, ha meglephetek bárkit az ételeimmel és dícsérő szavakat csalok ki a szájukon
  17. - ...és biztos sok minden kimaradt, de majd bepótolom

0 vélemény?: