2009. február 3., kedd

Meggyes süti


5 esetből 3szor ezt a sütit csinálom, ha sütök, mert nagyon egyszerű és nagyon gyors.
Hozzávalók:
  • 4 tojás
  • 20 dkg cukor
  • 20 dkg liszt
  • 1 vailiáscukor
  • 1 sütőpor
  • 2 dl tejföl
  • meggy (én amikor szörpöt rakok el, akkor szoktam a lecsepegtetett meggyet üvegbe tenni és ezt teszem a sütibe)
  • és alapban nem kell a receptbe, de én teszek bele durvára vágott diót

A 4 tojást a cukorral habosra keverem (az eredeti receptben külön kell választani, mint a piskótánál a tojásokat, de én nem szoktam) beleteszem a tejfölt, majd a lisztet, amiben előre elkevertem a sütőport, ezután a diót. Majd az egészet sütőpapírral bélelt közepes tepsibe teszem, beleszórom a meggyet. Azt mondják, ha belisztezem a meggyet nem sűllyed le a tészta aljára, de megmondom őszintén engem nem zavar és így gyorsabban végzek vele. Nagyon finom lett! Tényleg!

2 vélemény?:

Sztárcsemete.* írta...

kérem a pizzáscsiga receptjéééét!!!

Zéri írta...

meglesz, ha lesz egy kicsit több időm. Puszi