2009. február 18., szerda

Rakott tészta


Szeretem. Gyors és kiadós és aránylag olcsó.

Hozzávalók:

  • egy fél kilós tészta (szerintem bármilyenből tuti)
  • mexikói vegyeszöldség
  • fél kg darálthús( én sokszor csinálom nagy löncskonzervből, ebben az esetnben lényegesen olcsóbb, csak meg kell találni azt ami finom)
  • sok-sok tejföl (én egy fél kg-s tésztához akár két nagy tejfölt is szoktam, de nem muszály ennyi, csak én nagy tejfölös vagyok)
  • 2-3 tojás
  • 1 fej hagyma
  • só, bors (húha szégyen de vegetát is szoktam)
  • sajt a tetejére (én sokkal szeretem)

Feldobom főni sos vízben a tésztát, a mexikóit, és közben megpirítom a hagymát amibe beleteszem a husit, fűszerezem. Ha lönccsel csinálom, akkor néhány perc. Ha minden kész egy tűzálló tálban, (jénai, tepsi, vagy cserépedény, szerintem oly mindegy) alulra tészta sor, amit rögtön meg szoktam locsolni tojással kikevert, megsózott tejföllel, rá a zöldség, hús, megint zöldség, megint tejföl, megint tészta, megint tejföl jó sok sajt, és a végén még egy csepp tejföl. Zutty be a sütőbe, fél óra alatt készre sütöm. Azt hiszem ennyi. Jó étvágyat!

0 vélemény?: