2009. május 16., szombat

Currys párolt almás csirkemell pástétom


Nézegetem a szebbnél szebb gasztroblogokat és finomabbnál finomabb kajákat látok és próbálok ki. Ezt mondjuk pont nem ott láttam, hanem már nem is emlékszem, talán a tv-ben. Én nem vagyok túl gyümölcsöt hússal házasító fajta, de ez megfogott, kipróbáltam és érdemes volt.


Hozzávalók:
- csirkemell úgy fél kg
- vöröshagyma
- olivaolaj
- fűszerek ízlés szerint: én sokszor csak nézem a fűszerpolcomat és pakolom bele a kajába, ebbe tettem: őrölt fehér borsot, lestyánt, sót és persze curryt
- egy gerezd fokhagyma
- 2 savanyúbb alma
- 1 dl fehérbor
- vaj

A vöröshagymát megpirítom és beleteszem a csíkokra vágott husit, megpárolom, majd hozzáteszem a kockákra vágott almát és együtt tovább párolom őket, a bort is beleöntöm, közben megfűszerezem, ha kell egy kevés vizet öntök rá. Ha kész van összeturmixolom és kikeverem a vajjal. Nagyon finom. Piritóssal ettük. Jó étvágyat hozzá!

0 vélemény?: